Jeżeli jesteście dopiero na początku swojej start-up'owej drogi rozwoju, bez zespołu sprzedażowego, bez budżetu na stałe zatrudnienie sprzedawcy (a dobry sprzedawca tani nie jest) i nie wiecie do kogo się zwrócić z ofertą nowego produktu - zapraszamy do współpracy!

Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu na rynku przemysłowym, wiemy z kim rozmawiać i komu oferować konkretne rozwiązania zwłaszcza w dziedzinie rozwoju produktu, badań nieniszczących, analizy materiałów oraz kontroli produkcji.

Z chęcią przedyskutujemy również możliwe inne zastosowania Waszego pomysłu! Czasami sami nie dostrzegacie całego potencjału swojego geniuszu!

 

Na czym to polega?

 
Po pierwsze - nie obiecujemy, że damy rady doradzić każdemu i w każdej prawie - jesteśmy zbiorem ludzi typowo z doświadczeniem w ogólnopojętej inżynierii materiałowej i analizie technicznej, także za sprzedaż np. nowych kosiarek się nie weźmiemy.
Po drugie - żeby wejść we współpracę, najpierw chcemy poznać produkt - nie wspomożemy sprzedaży odpowiednio, jeżeli "nie wyczujemy produktu" - nie chodzi tu o bycie wybrednym - chodzi o to, by móc się w pełni zaangażować - klienci czują, jak sprzedawcy "nie lubią" produktu.
 
Jak pomagamy?
 
Różnie - może to być konsultacja odnośnie wprowadzenia nowego produktu - co i jak widzimy ze swojej strony; może to być pomoc w ustaleniu cennika, przygotowaniu pierwszych ofert dla klientów; może to być pomoc w udziale w targach - wszystko zależy od Waszych potrzeb.
 
Panie a po co to komu?
 
Na początku rozwoju start'up-a, mało kto myśli o budżecie na sprzedawców - a takowi, zwłaszcza z doświadczeniem, kosztują i to często nie mało (brutto trzeba liczyć powyżej 10.000pln/miesiąc + samochód + paliwo + telefon + komp + hotele + podróże +.....). Naszym celem nie jest i nigdy nie będzie zastąpienie sprzedawców w firmie - naszym celem jest uruchomienie pierwszych kilku procesów, które dodadzą płynności finansowej i pozwolą na ustabilizowanie procesu.
 
Co dalej?
 
Zachęcamy do spotkania z Waszym zespołem w celu omówienia co i jak chcecie sprzedawać - często podczas spotkania można wyłonić naturalnego sprzedawcę w Waszym zespole! To jest najlepsze rozwiązanie - osoba z wewnątrz, która doskonale zna produkt, jest idealnym kandydatem na początek sprzedaży.
Podczas rozmów, przeprowadzone będzie szkolenie z wybranymi osobami - ale nie szkolenie na zasadzie 3 dniowego nawijania i zużywania flipczartów (co za brak ekologii!) na temat tego jakie są typy ludzi, jakie są typy zakupowców, jakie kto ma podejście do życia itp. To może i jest przydatne, ale takie szkolenie musi przetrwać już faktycznie osoba, w pełni odpowiedzialna za sprzedaż - my przedstawiamy życiowe kwestie - zajmie to pewnie 2-4 godzin normalnej rozmowy.
 
Ile to kosztuje?
 
To oczywiście zależy od tego czego oczekujecie - przykładowe koszty mogą zawierać się w przedziale np 500pln za konsultacje odnośnie produktu (czy jest na to miejsce, komu oferować), przez 1500-2500pln za przygotowanie strategii wejścia czy nawet inne kwoty np za udział w targach. Oczywiście to są bardzo przykładowe kwoty, wszystko zależy od wymaganego nakładu pracy.
Możliwa jest również współpraca na zasadzie opłaty czasowej (sprzedawca na pół-etatu ;) ) lub "success-fee" - przy wstępnym objęciu produktu "opieką", ustalamy albo stałe wynagrodzenie za okres + pokrycie kosztów, lub np % od sprzedaży - czyli opłata dopiero po uzyskaniu zamówienia. 
Wszystko jest do dyskusji.
 
Zapraszamy do kontaktu.

Konsultacje

CO NOWEGO?

OFERTA

START

KONTAKT

  1. pl
  2. en

Created with WebWave CMS